FAQ

 

Platba

Akú formu platby si môžem zvoliť?

Momentálne si môžete pred zaslaním objednávky vybrať spomedzi nasledovných spôsobov platby:

Platba na dobierku

Cenu za objednaný tovar a poplatok za doručenie budete platiť kuriérovi pri preberaní zásielky v hotovosti.

Priama platba na účet

Po odoslaní objednávky Vám na email zašleme všetky potrebné údaje týkajúce sa nášho bankového spojenia pre uskutočnenie úhrady. Vaša objednávka bude odoslaná až po prijatí prostriedkov na náš účet.

Platobné podmienky

Ceny sú uvádzané v plnej sume bez DPH, keďže nie sme platcami DPH.

Hneď po odoslaní objednávky dostanete o nákupe email, v ktorom nájdete všetky potrebné informácie. Daňový doklad / faktúru zasielame našim zákazníkom po odoslaní a vybavení objednávky.

Ako môžem zistiť stav mojej objednávky?

Kontaktujte prosím našu Zákaznícku linku na info@tutela.sk a uveďte prosím číslo Vašej objednávky.

Môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku, ak už bola potvrdená?

Je nám ľúto, no ak bola objednávka potvrdená, už nie je možné vykonať žiadne zmeny, keďže tovar je už na ceste k Vám. Ak potrebujete poradiť či pomôcť, obráťte sa prosím na náš Zákaznícky servis.

Doprava

Aká je cena za doručenie zásielky? Účtujete navyše aj poplatok za Platbu dobierkou?

Dopravu na všetky druhy produktov máte u nás zadarmo, bez rozdielu druhu platby. Či už zaplatíte platbou na účet alebo pri dobierke, za dopravu v rámci Slovenska u nás neplatíte.

Ako dlho trvá doručenie?

Tovar expedujeme do 24 hodín od potvrdenia Vašej objednávky. Zásielka je doručená zvyčajne nasledovný pracovný deň. Vaše zásielky expedujeme v spolupráci so Slovenskou Poštou.

Žijem v zahraničí, môžem si objednať produkty TUTELA aj do krajiny mimo územie Slovenska?

Áno, naše výrobky si môžete objednať aj v prípade, že sa momentálne nezdržiavate na území Slovenska. V prípade objednávky zo zahraničia však akceptujeme len platbu na účet, do ktorej bude započítná cena poštovného, ktoré si musíte hradiť sami v plnom roszahu.

Záruka a vrátenie tovaru

Môžem zakúpené produkty vrátiť?

Sme presvedčení, že s našimi výrobkami budete nadmieru spokojní, preto na všetky výrobky  ponúkame 100% záruku vrátenia peňazí (pokiaľ ide z Vašej strany o relevantnú požiadavku v súlade s našimi obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom).

Záruku vrátenia peňazí poskytujeme výhradne na tie produkty, ktoré boli zakúpené priamo na stránke www.tutela.sk. V prípade, že ste sa k našim produktom dostali prostredníctvom iných zdrojov, obráťte sa prosím na konkrétneho predajcu / distribútora.

Čo v prípade, ak bol doručený nesprávny alebo poškodený tovar?

Všetky naše produkty sú balené ručne. Preto sa vopred ospravedlňujeme, ak daná situácia nastala. Naša spoločnosť vynakladá maximálne úsilie, aby sa daným prípadom predišlo a každý produkt pred jeho zaslaním zákazníkovi dôkladne kontrolujeme. Žiaľ, za poškodenia spôsobené počas prepravy nemôžeme ručiť.

V prípade, že vám bol produkt doručený nesprávny produkt alebo produkt v poškodenom stave, zašlite nám fotografiu s popisom a číslom objednávky na info@tutela.sk. Náš tím vám obratom pošle ďalšie inštrukcie.

Som s produktom nespokojný/á a chcem produkt vrátiť.

Ak by ste z nejakého dôvodu predsa len neboli v plnej miere spokojní alebo ste od nás obdržali poškodený produkt, jediné čo potrebujete spraviť, je výrobok dôkladne zabaliť (ideálne do rovnakého balenia, v akom Vám bol doručený) a zaslať ho späť k nám na adresu:

Pixelab, s.r.o.,
Staničná 194
02201 Čadca
Slovensko

O vrátení produktu nás, prosím, informujte mailom na info@tutela.sk. Napíšte nám, z akého dôvodu produkt vraciate, aby sme v budúcnosti veci vedeli vylepšiť a nezabudnite pripísať číslo vašej objednávky.

Prosím, berte na vedomie, že každý naspäť zaslaný produkt podlieha inšpekcii. V prípade, že by nešlo o korektný postup a splnenie podmienok reklamácie, vyhradzujeme si právo Vašu žiadosť o vrátenie zamietnuť.

Poplatky za vrátenie produktu nesie zákazník. Hradíme len náklady spojené so zaslaním náhradného produktu. V žiadnom prípade neposielajte späť tovar na dobierku! Tieto zásielky nebudú prijaté a budú doručené späť odosielateľovi.

Ako dlho trvá vrátenie peňazí?

Akonáhle sa vrátený produkt na našom sklade skontroluje a spracuje, vaše peniaze vám budú vrátené, o čom vás budeme informovať prostredníctvom emailu. Ak nie je uvedené inak, vrátenie peňazí prebieha prostredníctvom bankového prevodu bez ohľadu na to, aký spôsob platby bol pri objednávke zvolený. Tento proces trvá maximálne 14 dní. Dĺžka prevodu následne závisí od typu vašej karty, účtu a podmienkach vašej banky.